کد خبر: 1225093
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
برتری در برنابئو تنها شانس ژاوی 
بدون شک حذف از لیگ قهرمانان توسط پی‌اس‌جی باید روند تصمیم گیری در خصوص آینده ژاوی را تسریع می‌کرد. ال‌کلاسیکو، اما مدیران باشگاه را بر آن داشت تا بعد از بازی حساس با رئال با مرد اول نیمکت کاتالان‌ها به گفتگو بنشینند. این یعنی نتیجه بازی با کهکشانی‌ها می‌تواند تأثیر مستقیمی در آینده ژاوی در جمع آبی‌و‌اناری‌ها داشته باشد
شمیم رضوان

جوان آنلاین: بدون شک حذف از لیگ قهرمانان توسط پی‌اس‌جی باید روند تصمیم گیری در خصوص آینده ژاوی را تسریع می‌کرد. ال‌کلاسیکو، اما مدیران باشگاه را بر آن داشت تا بعد از بازی حساس با رئال با مرد اول نیمکت کاتالان‌ها به گفتگو بنشینند. این یعنی نتیجه بازی با کهکشانی‌ها می‌تواند تأثیر مستقیمی در آینده ژاوی در جمع آبی‌و‌اناری‌ها داشته باشد. نتیجه دیداری که ساعت ۲۲:۳۰ امشب به وقت تهران در سانتیاگوبرنابئو برگزار می‌شود، می‌تواند تأثیر زیادی روی مشخص شدن قهرمان لالیگا داشته باشد و همین دلیل خوبی است تا پوما هم که به مناسبت‌های خاص توپ‌هایی متفاوت برای بازی‌های لالیگا طراحی می‌کند از توپ جدید خود در ال‌کلاسیکو رونمایی کند. 
رئال همین چند روز قبل موفق به عبور از سد منچسترسیتی (در ضربات پنالتی) در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد و جواز حضور در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را کسب کرد، در حالی امشب میزبان آبی‌و اناری‌هاست که با ۷۸ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد و در صورت شکست در این بازی خانگی هم حاشیه امنیتی که برای خود در صدر ایجاد کرده به مخاطره نمی‌افتد، اما بدون تردید آنجلوتی به دنبال هت‌تریک مقابل کاتالان‌هاست. بارسا این فصل نه تنها نتیجه بازی دور رفت که سوپرکاپ را هم به رئال واگذار کرده و در صورت یک برد دیگر آنجلوتی با هت‌ترین مقابل یاران ژاوی شانس قهرمانی خود را افزایش می‌دهد و این بهترین هدیه‌ای است که رئال می‌تواند در برنابئو به هوادارانش بدهد، خصوصاً که مرد اول نیمکت رئال خیالش بابت رسیدن دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور، دو ستاره تیمش به بازی با بارسا نیز راحت شده است. اما بی‌شک ژاوی هم بیکار نمی‌نشیند، خصوصاً که تیمش با هفت امتیاز فاصله از صدر جدول در رده دوم قرار دارد و کاهش این فاصله کار چندان ساده‌ای نیست. هرچند که او خوب می‌داند رئال اگر قصد دفاع کردن داشته باشد، دست و بال او و شاگردانش را در برنابئو می‌بندد. با وجود این بعد از دو باخت پی‌درپی، امتیاز‌های از دست رفته در طول فصل و شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا که جایگاه ژاوی روی نیمکت بارسا را به شدت متزلزل کرده، سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها به دنبال مرهمی برای ناکامی‌های اخیر تیمش و جلب دوباره اعتماد مدیران باشگاه است. انگیزه‌ای که می‌تواند نمایشی متفاوت از بارسا در ال‌کلاسیکوی دور برگشت ارائه کند. هرچند بدون تردید استرس ناشی از شرایط موجود برای بارسا و انگیزه‌ای که رئال برای کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی دارد، می‌تواند یک بازی پرچالش و البته تن‌به‌تن را به دنبال داشته باشد، دیداری که می‌تواند هواداران را روی سکو‌های سانتیاگو برنابئو میخکوب کند.

برچسب ها: فوتبال اروپا ، ژاوی ، رئال
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار